Birisi123 Bugün hsg çektirdim,doktorum gebe kalma şansımın artacağını söyledi önümüzdeki ayları değerlendirin dedi.kim çekimden sonra ne kadar sürede gebe kaldı,haydi birbirimize moral verelim🌹🌹
Aycicegim Birisi123 ben hsg den sonra gebe kalamadım bana da eşinde sorun yoksa kalırsın demişlerdi. Üzerinden 1 buçuk yıl geçti. Kalan çok kişi duydum umarım siz kalırsınız 💜 Ayrıca benim çikolata kistim vardı onun için kalamadım bence. Sonra başka bir merkezde muayene oldum kistim yüzünden yumurtalıklarım rahmime yapışmıştı bunu ilk kez Bi Dr söyledi ve aşılama dahi önermedi doktorum, hemen tüp bebeğe karar verdik çok pişmanım vakit kaybettiğim için transfer gününü bekliyorum artık 🥰
Tuba11 Birisi123 Merhaba canım ben 3 yıldır bebiş bekliyordum o kadar tedavi vs. Sadece rahim filmi çekilmemiştim korktuğum için. 3. Yıl da çekildim ve çekildikten sonra ki ay hamile kaldım. Şimdi kızımla 28 haftayı bitiricez. Rabbim sağlıklı sıhhatli bir şekilde nasip etsin herkese bu mübarek günlerde 🙏 ama asla ve asla umutsuz olmayın umudu kaybetmeyin ben çok uğraştım ve ummadığım bı anda tam tüp bebeğe başlayacağım günden bir gün önce öğrendim mucizemi 🙏🥰 sizlerde mucizenizle tez zamanda kavuşun 🙏🙏🙏
nisakrphlvn Birisi123 ben hsg sonrasındaki ay hamile kaldım. Tavsiyem hormon testide yaptırmanız. En yakın zamanda güzel haberler alırsınız inşallah 💐💐
iremibrahim Birisi123 22 Eylül’de çektirdim canım son adet tarihim 15 Eylül dü 14 ekimde hamile olduğumu öğrendim korkumdan hiç çektirmek istememiştim anestezisiz çektirmiştim şükür iyi ki çektirmişim 14 ekimde hamile olduğumu öğrendim şimdi oğlumla 29 haftalık olduk dualarım sizinle inşallah hemen kalırsınız 🤲🏻🤲🏻💙💙
Larraa Burda bekliyim ben de ☺️ Geçen ay çektirdim. İlk ay olmadı. Bu ayda adet olmamayı heyecanla bekliyorum bakalım 🥰 İnşallah ilk aydan tutar sizin ♥️🙏🏻
Birisi123 nisakrphlvn bütün testlerim yapıldı amh dışında onuda yarın yaptıracağım inşallah güzel haberler alırım🙏🏻