ya benim teyzem çok araştırır ve ailedeki sülaledeki herkes ona sorar bana erkek demişti hep nubu yukarda çünkü demişti kızınada hep kız demişti onunda aşağıdaymış hep böyle dedi şuan 18+5 haftalığım doktorumuzda %100 erkek dedi yani teyzemin bugüne kadar nubuna bakıp söylediği her cinsiyet doğru çıkıyor sanırım nub teorisi diye birşey var 🤷🏻♀️