Kızlar daha çok yeni 9 haftalık hamileyim ancak karnımda şimdiden kaşınma ve beyaz beyaz çizgi şeklinde kuruluklar var. Şimdiye kadar bebe yağı kullandım fakat sanıyorum yetersiz kaldı. Cildimde fazlasıyla kuru bir cilt. Sizler neler kullandınız hangi kremi ya da karışımı ? Daha şimdiden böyle ise ilerde düşünemiyorum 😞