Ayseeemirinannesiii Duygularima tercuman olmuşsun cuma gunu doguma gidicem ilk dogum cok korkuyorum bende allahim yardim etsin herkese
2021annesiyim ayse523 Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin canım inşallah içimizi ferah tutalım güzel düşünelim güzel olsun herşey 🥰
2021annesiyim Tugce_mrv Hayırlıca kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim bebiş oynadıkça ben de sabırsızlanıyorum resmen :)
3441K Tugce_mrv Allah yardımcımız olsunn çok kolay güzel doğum yapalım inşaallah 🤲 sizin gün belli mi
Tugce_mrv 3441K amin inşş🙏🏻 Büyük ihtimal sezaryen dedi doktor ama Gün vermedi hemüz 37 haftadayım o da strese sokuyor
derinsart Tugce_mrv beeen 🤣10 dakka sonra şafak 6 olcak😅😂😂ama cok korkuyorum sezaryan olcam icim icime sığmıyor hşcbiyere sığamıyorum heycan panik korku hepsi var
Tugce_mrv derinsart aynen henüz günüm de belli değil onu da stres yapıyorum 😂😂 rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin ☺️🙏🏻
derinsart Tugce_mrv amin insallah sağ salim alalım bende öyleydim ama gün belli olucna dahada stres olunuyo olmayıncada stres olunuyo sanırm kucagmiza aldıgmızda bitcek hepsi😂