Merhaba güzel anneler …🥰
Mart anneleri doğuramadı derken bende 19 martta doğum yaptım. SGA ve gebelik kolestazı olan bir gebeydim çok şükür ikisinden de alnımızın akıyla kurtulduk 😊
19 Mart cuma günü öğleden sonra düzensiz sancılarla başladı bizim doğum hikayemiz 🥰
yalancı mı gerçek mi diye beklerken bir saat sonra 12 dk da düzenli gelmeye başladı bir kaç sancıdan sonra 10 dkya düştü ve hızla düşmeye devam etti 😀8 dk 6 dk derken 4 dk ile hastane yoluna zor düştük trafikle beraber hastaneye varmamız 20 dk sürdü ve hastaneye girdiğimde 2-3 dk da bir sancı geliyordu 16:30 da giriş yaptım ve 17:45 de oğluşum doğdu 🥰🥰 herşey çok hızlı gelişti
hastaneye vardığımda 6cm açılma vardı ortalama 1 saat sonra açılma tam oldu ve doğuma girdim .
Sedye de iki ıkınma denemesinden sonra çatalda da ikinci ıkınmada doğdu 🥰
sorularınız varsa cevaplaya bilirim 😊😊 Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguyu taddırsın 🥰🥰