Denis19 canım bende çok yorulmuştum ve kasılma lar başlamıştı. Her ayağa kalktığımda topacık oluyordu karnım, çişim varmış gibi hissediyordum ama yoktu. Magnezyumda fayda etmedi. Bir gün böyle geçti ertesi günde aynı olunca doktora gittim. Riskli gebeliğim olduğu için 1 gece yatırdı, serum verdi ilaç başladı geçti daha sonra. Sende geçmezse git bi baksın doktorun.