Zynpkznci-60 38 haftalık hamileyim karnımın üst ortasında uyuşukluk var sanki hissiz gibi yaşayan var mi
Esincil Zynpkznci-60 aynı şey bendede oluyor cuma günü kontrolüm var soracağım bende. Sizde sorunca yazar mısınız?
Hlmektly Zynpkznci-60 canım doktoruna söyledikten sonra banada yazarmısın benim perşembe günü randevum
Zynpkznci-60 Hlmektly Esincil Kızlar doktoruma bugün sordum karnın büyüyüp genişlediği içindir bı sıkıntı yok dedi 🥰
riverandsun Ben ikinciye hamileyim ilkinde olmuştu. Sağ kaburga alt kısmında uyuşukluk vardı benimde. Bundan da aynı yerde ağrı var yırtılacak gibi ağrıyor