Royem49 Kızlar idrarda köpürme mide bulantısı sol kasık ağrısı ince bel ağrısı yorgunluk hissi hamilelik belirtisi olarak bunları yaşayanlar var mı
flowers Royem49 benim hicbiri yoktu hamile olduğumu öğrendim. Göğsüm agriyordu halsizdim o ay ise adet görmüştüm. Bazen beklediğimiz zaman psikolojik belirti olabiliyormuş bunlari düşünmemek lazım cok
Buketkucuk Royem49 ben çok sık idrara çıkıyordum ama idrarımda köpürme var mıydı dikkat etmemiştim, göğüslerimde ağrım ve hafif adet sancım vardı. Adet olmam gereken gün test yaptığımda direkt çıktı 🙈
Birmelekannesi_38 Benimde idrarımda kopurme vardı rengi çok koyuydu kasık ağrısı ve uyku bide göğüs hassasiyetim olmuştu test yap en iyisi inşallah hamilesindir 🥰
flowers Royem49 düşünüp buraya yazmak program indirmek beklemek acabalar bunlardan bahsediyorim korunmadığı zaman insan haliyle bekleyip acaba bu belirtimi diyor suan yazdığınız gibi😂