Melikefurkanikra karnınız sizi engelleyene kadar yüzüstü yatmanızda sakınca yok. Ben internette okuyup sola şartlamıştım kendimi, ağrılar olunca da doktoruma söyledim. Hep sola yatmaktan ağrıyor diye. Bi dk kim dedi sana sola yat diye dedi? İnternette okudum dedim. İnternete sor o zaman çözümü ben sana böyle bisi yapmanı söylemedim dedi bozuldu 😅 Bi zaman sonra isteseniz de yatamıcaksınız, istediğiniz gibi yatabilmenin keyfini çıkarın 😇