Ben kabaklı yogurt yedim 1 2 gün cok iyi geldi bide iyi bisey degil ama bol sütlü kahve benim bağırsakları acayip calistiriyo kayısıda yemistim ama bi ise yaramadı sanki 🤷🏻♀️ Ha kefirde cok tüketmistim , bugün hicbirinden yemedim yarın ilk is gene yapmam lazım kıvrandırmadan