SvgO Simaykeskin geçmiş olsun acil şifalar , bol su , sıvı , meyve , c vitamini , ılık suya limon bal , nane limon gibi sağlıklo beslenmeye çalışın. Doktorunuza da bilgi verin 🙏🙏🙏🙏
momy853 Simaykeskin çok geçmiş olsun canım. Öncelikle moral çok önemli bende yeni atlattım çok zor geçti ateş sıtma öksürük hepsi vardı. Bol sıvı, muz, meyve suyu ve süte zencefil koyup içtim. Çok şükür atlattım. İlk başta çok korktum ama 13 günde toparlandm lütfen moralini yüksek tut. Ayrıca bebeğe bişey olacak diye korkma. Allahın izniyle hiçbişey olmaz Rabbim o meleği korur
Momcans Simaykeskin merhaba riskli bir ortamda mi bulundunuz hani merak ediyorum bu aralar etrafimdaki hamilelerde cok artti covid vakalari cok cok gecmis olsun saglikla alalim bebislerimizi insallah kucagimiza