Merhaba kızlar 20+3 haftalık hamileyim ve Bartholin kistim var büyüklüğü ceviz kadar şurda 2 gündür çok rahatsız etmeye ve çok ağrı olmaya başladı. Doktor lokal anestezi ile boşaltılması lazım dedi ama ben doğum öncesi biraz korktum aranızda bu şekilde başına gelen var mı yardımcı olabilir misin ? Şimdiden çok teşekkür ederim ☺️