Seda26 37+5 haftalık hamileyim bu gün kontrolüm vardı gebelik sekeri ve kan pıhtılaşma sorunum var yatış yapıldı sebebi indüksiyon planlanması diye yazılmış bu ne demek iyi mi kötü mü bir şey acaba
NaimeYilmaz Seda26 sağlıkcı yokmu koca hastanede 😊 cekınmeden sorun herseyı ordakılere bılgı almak hakkınız 🌸 Gecmıs olsun
Espbulut Seda26 http://www.draltunyurt.com/induksiyon-dogumun-yapay-olarak-baslatilmasi Buyurun , Google’dan baktım sizin için 🤭😬