Kızlar bugün diyabet bölümüne gittim ve doktorum 140 sınırını bile kabul etmiyor. 120 altı olucak dedi 🤦🏻♀️ bu şekilde bebeğe zararı varmış 120 üstünün. Strese girdim fazlaca. Doktorum diyet verdi 1 hafta içinde tüm değerler 120 açlıkta 90 altına inmezse insüline başlıcam hemen hiç zaman kaybetmeye gerek yok. İnsülinin bir zararı yok insanlar yanlış biliyor dedi. Kafam çok karışık kullanan yada bilgisi olan var mı.? Gidişat hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Buarada 30 haftalık gebeyim.