Kızlar merhaba son günler geçmek bilmiyor her gün bugün doğar sancım gelir diye bekleyip hüsrana uğramak beni biraz yordu 😒 merdiven inip çıkıyorum yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum squat yapıyorum temizlik yapıyorum halı bile sildim belki tetikler diye ama olmuyor sancılarım bi türlü düzene girmiyor 😕 eminim benim gibi bi miktar yorgun bekleyen anneler vardır dua bekliyorum bi an evvel hayırlısıyla kendiliğinden gelmesi için kim ne dilerse benim için Allah bin katını versin 🙏 teşekkür ederim şimdiden 💜