Merhaba herkese🙋🏻♀️ 6+6 yız daha ama karnım inanılmaz derecede şişkin yani öyle ki gören 3 aylık der😂, bu bir şekilde kendiliğinden yok olacak mı? Gaz problemi yaşamıyorum ama şişkinlik epey fazla, bulantılardan ötürü zaten çok çok yiyemiyorum. Bir tavsiyesi olan var mı?😬💜