sibelbulut Tam anlamıyla böyleyim 🤦🏻♀️ İşin tuhafı gebeliği istediğimden beri sanki daha önce hiç yaşamadığım ağrıları yaşıyorum. Yada daha önce vücudumu dinleme ihtiyacı duymadığım için hissetmiyordum. Şimdi yine adetime 8 gün var ve ben herşeyi hamileliğe yoruyorum. Düşünün geçen aylarda bebek olayını kafamdan silmeye çalıştım hamileliği hatırlatan ne varsa hayatımdan çıkardım. Adete yakın bu ay hiç kafaya takmadım acaba tutmuşmudur diye takmaya başladım bu defa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
En yakın zamanda sona erer inşallah bu bekleyişlerimiz ♥️🙏🏻