Mucize_ Merhaba arkadaşlar haftaya ikili taramam var 12+4 olacagım , hani belki cinsiyet belli olur diye ikili taramaya gitmeden önce benim bişiler yapmam lazım mi yani çikolata tatlı vs yemek gibi önerilerinz neler acaba
Mucize_ Deniz59 inşallah bulunur çok merak ediyorum ben, ama buradan okuduklarıma göre erkek erken kız geç gösterir diyorlar ama bellide olmaz.
Yaagmurr Mucize_ evet veya hayır deyip yanlış yönlendirmeyeyim seni ama ben tesadüfen öyle gitmiştim doktorum çok iyi bundan sonra böyke gel demişti 🤷🏻♀️
Gzmm14 Mucize_ Evet cuma günde benim taramam olucak idrarın sıkışık olması baskı yapar bu yüzden gözlemleri daha rahat yaparız demişti doktorum. 🤗
Mucize_ Deniz59 İnşAllah öğreniriz . Giderken sizde tatlı bişiler yiyipde girin :) suda için daha iyimiş idrara sıkışık
Mucize_ Yaagmurr bende okumuştum birkaç kişiden idrara sıkışık gidin diye . Bende öyle giderim o zaman :)