Burcunuslu_ heyecanli1anne aaa öylemi 🙈🙈 bende 16+4 haftalığım bizde göstermedik 🤩 bir arkadaşım vardı oğlu olacağını sekizinci ayında öğrenmişti umarım o zamana kadar bekletmez bizi bebişler 😂😂
ftmbcr Burcunuslu_ bende 13+2 haftalık hamileyim. İlk hamileliğim o yüzden bi şeylere heves edip almak istiyorum ama etrafımdakiler faha çok erken ne olacağı bile belli değil diye diye moralimi bozuyorlar 😔
Guldenur ftmbcr sen onları kafana takma canım. Allah korusun kafana taktıkça sorun çıkar. Bende daha alışveriş yapmadım ama annem ilk hastane çıkışını aldı. Bu ayın sonunda da detaylı ultrasonumuz var ondan sonra yavaş yavaş almaya başlayacağız inşallah
Oozgn Sinemdmrcoglu uygulamaya goremi 20 Ağustos doğum tarihiniz. Ben 19+6 yim doğum 25 Ağustos görünüyor
bachsonati 16+4′üz biz de. Cinsiyeti öğrenince heyecanla birkaç parça bir şeyler aldık ancak şuan liste yapma aşamasındayım yavaş yavaş alacağım
nazkeve 16+3 üm ama bebişimiz cinsiyetini göstermedi o yüzden bir şey almadım. sadece anneanne babaanne örgüleri var ortak renklerde ☺️
-MinikMucizem- Burcunuslu_ benimde 10 Ekim görünüyor ama sezaryen olacak eylül sonu bekliyoruz oğlum olacak benimde 2. Kez yeni öğrendik hiç saklamadi paşam 🤗
Merve12345 -MinikMucizem- benimde 5 Ekim gözüküyor bende Sezaryen olacağım için Eylül sonu inşallah birtane oğlum var şimdi cinsiyet için gideceğiz Perşembe günü ama bakalım siz ne kadarlıksınız ve ne zaman öğrendiniz ?
Nesli_bilmem 14+4 bizimde 🍏 ekim 1 gibi dedi doktor bakalım 😊 cinsiyetimizi öğrenmediğimiz için henüz alışverişe başlamadık heycanla bekliyoruz ..
Shsg Burcunuslu_ merhaba bizim de 30eylul görünüyor bı kızım var bir tane daha olacak hayırlısıyla..hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza ☺️
-MinikMucizem- ftmbcr Bartın dayım ben siz hangi sehirdesiniz benim çok bulantim oldu bu gebeligimde ve çok uykum hala geçmedi şikayetlerim sizde var mı
-MinikMucizem- Merve12345 13+2 yiz dün öğrendik 1 oğlumuz daha olacağını hiç saklamadi gösterdi direk sizinde gösterir inşallah 🙏