Hilaliii badem yağı kullanabilirsin doktorum da önermişti ben kantaron yağı, bebek yağı, zeytinyağlı kremler kullandım ama yinede bana mısın demedi ve çatladim ayrıca 6. Haftadan beri kullandığımı da belirteyim😅 demem o ki catlayacaksan ne yaparsan yap catliyosun ama yinede onlem almak önemli belki daha cok catlamanin önüne geçtim diye düşünüyorum ❣️🤣🤣