Ayserose1001 Pcosluhayat evet 30 günde bir oluyorum 17. Günde yumurtlama oluyor galiba benim yarın tekrar yapcam bakalım 🙈
Pcosluhayat Ayserose1001 ben de ilk ovulasyon denerken sizin gibiydim 17. Gun gördüm sonra 15 e düştü 😂 30 gunde regl oluyorum ben de
Ayserose1001 Pcosluhayat aaa ilginç demekki adet yumurtlamaya bağlı değil bakalım ne olacak 17. Güne kadar yapcam her gün ne olursa bakalım 🤗🙈
Pcosluhayat Ayserose1001 son güne kadar yapin bence 🤩 reglden üç dört gun once bile yumurtlama gorenler var🍀
Ayserose1001 Pcosluhayat doğru valla da her gün yapmak strese sokuyor bugün yaptım bugün daha belirgin galşba bugün akşam yada yarın yumurtlama gerçekleşecek 🤩
Pcosluhayat Ayserose1001 14.gun başlıyorum ben artik yapmaya diger türlü gercekten yorucu olur. Yumurtlama catlatmayi degerlendirin mutlaka ,hayirli haberlerle inşallah 🤩
Ayserose1001 Pcosluhayat valla inşallah canım bende 13. Gün başladım bugün 15 yada 16 artık takip edemiyorum 😂inşallah hayırlı haberler alırız 🙈