Gzmm14 milena11 Şuan sizde gördüm gerçekten çok güzel. Fiyatlandırma hakkında bilginiz var mı acaba 🙏🏻
Gzmm14 Bittercikolata Geçenlerde bende hobidik diye bir sayfaya sordum 400 de ordan geldi 🤦🏼♀️ Neden bu kadar pahalı ya herşey 🤔
Bittercikolata Gzmm14 valla bı gelin damat işin içine girince bide bebek işin icine girince herşey pahalılasiyor😂
Meyraninannesi Insta Bebe giyimden nakışlı 10lu takım sipariş verdim. 10 güne kargoya veriyolar daha bikaç gün oldu sipariş vereli bekliyorum. Benim aldığım gün fiyat değişti ben 190a aldım şuan 210 tl.
Buseseyma BRUTAL-BETTY bende instagramdan mucize miniklerden yaptirdim bir gün sonra elime ulasti kapida ödemeli cok guzel yikanmis ütülemişti
eilik gozdegrk Bende ordan sipariş verdim daha gelmedi, eğer sizinki elinize ulaştıysa fotoğrafını atar mısınız 🥰🥰
Ebruakky Efybabyy sitesinden yaptırdım nakışlı çok güzel geldi kumaşı falan yumuşacık istediğiniz gibi yaptırabilirsiniz ister set olarak isterseniz tek tulum