Ebubekir Merhaba kızlar 11haftalık hamileyim iki gündür azımın tadı hiç Yok ne yesem aynı oluyo midem sanki bulanıyo gibi ağzımda bi acılık dün bu durumla karşılaşan var mı? Ne yapmam gerekiyor
Ummi Ebubekir 😁malesef ilk haftalari oluyr cok kotu bi tat seker ye ben hep missbonun meyveli sekerleri varya ondn yerdm ama yediktn sonra yine ayni tat oluyr zamnla gecer