Zeynepdamla Melooo11 özele gidiyorum ben ama kaybettiğimiz bebeğim devlette doğum yapmıstım araştırma hastanesinde onlarda ozamanlar erken alırız son haftaları beklemessin demişlerdi
Melooo11 Senmerve ne güzel bebeğini sağ sağlim kucağına almışsın allahım bizede kolaylık verir inşallah 🙏
Melooo11 Zeynepdamla keşke kayıplarımız olmadan öğrenebilsek ama hayırlısı buymuş allahım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah benimde etrafımda herkesi erken aldılar benimle çok ilgilenen bi doktor bulamadım
Pelin__1 Melooo11 daha bugün sordum doktoruma hayır normal doğum sürecini etkilemiyor oksapar korkma dedi
Melooo11 Pelin__1 banada öyle söyledi de o süreçte bebeğimin tehlikeye girmesinden korkuyorum ve doğum sonrası kendimin araştırmamı yapan Prof sen doğumdan sonra kanama tehliken var dedi