Kvsraykt Mzyn19 bende 18+4 oldum bu korkular herkeste var genel olarak ama bu tür şeyleri aklınıza getirmeyin vesvese sadece
MerveCeren Mzyn19 17+5 deyim bende aynı şeyleri yaşıyorum annelik işte şimdiden başlıyoruz telaşa koruma iç güdüsü 🥰 2. Gebeliğim olduğu için sanırım hissediyorum bebeğimi ama her gebelik bir olmuyor. Tek sağlıklı olsunlarda kendimizi boşa strese sokmayalım🤗
Mzyn19 MerveCeren tâbi canım en önemlisi o sağlıklı olsunlar da benim de ikinci aslında ama bilmiyorum hiç öyle net hisseedemedim hareketlerini