Sahnur Anneler merhaba boy hesaplama fl yazan yerdeki sayiyi 7yle mi çarpıyoruz eğer öyleyse bebeğim 48cm 37+3 kilosu 3 e yakın 😇 kız bebek sizin nasıl
cansugrn Sahnur bende 37+im bugün kontrole gittik hersey yolunda sezaryen günümüz de belli oldu heyecan merak endise bastirmaya basladi🙂 bizde 3.110 kgyz🧿
Melisim_01 Sahnur bizde 37+2 yiz bugün kontrolümüz vardı 3275 gr 51 cm erkek gelişimler tabiki aile yapısına göre değişir kızım 41.haftada doğmuştu 4 kg oğlumuz 3 buçuk olacak gibi görünüyor sağlıklı olsunlar gerisi önemli degil
Sahnur esraizmirli merhaba sizin kaç boy kilo acaba ben biraz minyonum 🙈ondan da bebegim biraz küçük sanırım fındık kızım 😍
esraizmirli Sahnur benim bebeğim erkek canım 37de gitmiştim en son 52 cmdi 3530 grdı 2 hafta kadar önde gidiyor ama keşke azcık zayıf olsa çünkü nasıl doğuracagımı kara kara düşünüyorum 😅
Sakel28 esraizmirli bende 36+2 de gittim 3250 kg , boyu da 50 cm doktor bir hafta pilav, meyve, hamur işi, şekerli şeyler yeme yoksa normal doğum biraz zor dedi
Eliftkgz 37+2 bizde☺️ en son 4 gün önce gittim. 2650 kilo 48 cm boy çıktı. Gelişimi 1hafta geriden geliyor ama şuan için bir sıkıntı teşkil etmiyor çok şükür ☺️
Sahnur Eliftkgz 2500 geçerse sıkıntı olmaz diyor doktorlar hem zamanı var daha alır inşallah sağlıklı olsunlar da inşallah 😍😍benim bebeğimin de kafası büyük inşallah pazartesi günü hayırlı haber alırım durur baş büyüklüğü 😔
Sahnur cansugrn maşallah bana gün vermedi 37+3 üz ama pazartesi belli olacak baş büyüklüğü var devam ederse sezaryen olacak inşallah büyümez😔
Eliftkgz Sahnur evet sağlıkla doğsun da başka bişey istemem. İnşallah sizde güzel haberler alırsınız 🙏🙏
esraizmirli Sahnur ahh inşallah sağlığı yerinde olsun evlatlarımızın Rabbim bir şekilde doğurmayı nasip eder elbet kolay doğumlar nasip etsin herkese 🥰🤲🏻