İlk doğumda eşim girdi. Soğukkanlı olduğu için girmesini çok istedim. Arkadaşların dediği gibi örtü oluyor . Birşey görmüyor . Arkada yanında duruyor. Normal doğum yaptı. Her anı beraber yaşadık. Ben heyecandan hiç doktoru duymuyordum. Eşim tekrar anlatıyordu bana. Doktor hatta bir ara bak eşin gösteriyor sana nasıl nefes almam gerektiğini dediğini hatırlıyorum:)) elimi hiç bırakmadı. Sonra bebekle birlikte yukarı cıktı. Beni diktiler o sırada. Şuan 2. Hamileyim. Almıyorlarmış büyük ihtimal. Covidden dolayı. Kısmet artık