Berrinsahinn Plesanta (Bebeğin eşi)nin aşagıda olması Bu durumu yaşayan oldu mu arkadaşlar.Plesanta aşagıda olunca normal doğum yapılmıyor mu.23 haftalık gebeyim.Daha sonradan plesanta yukarı çıkar mı acaba
Nurtas04 Berrinsahinn canım bende 17 haftalıkken öğrendim en son 23.haftada gitmiştim düzelmeye başlamış demişti. Şu an 28.haftadayım daha gitmedim kontrole. Gidince yazarım sana
Berrinsahinn Emsare ben de ilk öğrendiğimde 15 deydim.doktor düzelir dedi ama düzelmemiş.şuan 23 üm yeni gittim yine aynı düzelmemiş.Ama ilerleyen zamanlarda düzelebilir dedi.düzelirse normal doğum olur galiba.Düzelmezse de hayırlısı yapacak bşy yok bebeğimiz sağlıklı olsun da
Berrinsahinn Nurtas04 çok iyi olur yazarsanız ☺️ Teşekkür ederim.ben 15.haftada öğrendim 23 hafta iken gittim yine aynı dedi düzelmemiş.ilerleyen zamanlarda yukarı çıkabilir dedi bakalm inş çıkar
minnikanne Berrinsahinn 21 haftalıktı sanırım iş yapmayın cinsel birliktelik olmasın demişti doktorum
Emsare Berrinsahinn inşallah kuzum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Daha çok erkek bebeklerde oluyormuş sizin de erkek mi
Berrinsahinn Nurtas04 ben çalışıyorum malesef.işe gidip geliyorum.eve gelince de yemek fln yapıyorm ama eşimle birlikte yapıyoruz herşeyi çok yardımcı oluyor.temizliği süpürmeyi fln hep beraber yapıyorz. Evde oturup çok dinlenemiyorum açıkcası
Berrinsahinn Emsare evet erkek benimde 😃 Amin inş bi an önce hayırlısı ile geöer bu günler bebeğimizi kucagımıza alırız.Sadece plesanta aşagıda değil benim.bebeğin boynuna da kordon dolanmış onu da düşünüyorum şimdi bu durumda erkek bebeklerde oluyormuş genelde
Emsare Berrinsahinn kordonu sıkıntı etme kuzum ben kordon boyunda normal doğum yaptım oğlumu plesenta dönerse başarırız inşallah. Kordon kısa ve su azsa sıkıntı oluyor sanırım. Normal de engel değil
Berrinsahinn Emsare Rabbime çok Dua ediyorum düzelsin diye inşallah düzelir kordon.küçük bebeklerde geri düzeliyormuş kordon.oyüzden çok skntı etmiyorum