Lolipop benimki enfeksiyon kaynaklı.. bir ay antibiyotik tedavisi gördüm ve istirahat önerdi doktorum.. erken doğum ihtimali oluyor maalesef 😕 kendi doktorunuz yoksa bile acile gidip başka doktorla görüşebilirsin.. bebeğin suyunda azalma olup olmadığını görmüş olursunuz hiç değilse.. benim bebeğim aşağıda değil, ilk bebeğim de doğuma kadar inmemişti zaten..