tazeanne123_ M_r_l_16 üzüldüm çok ağladım senin gibi sonra toparladım kendimi hep şükrettim bosluguma geldi dedim hayırlısı olsun diye doğuma kadar dua ettim demmeki hayırlısı oldu diyorum simdide
gulin-35 M_r_l_16 yastan dolayı cıkıyor cnm korkma bende 35 ondan dedı doktor yastan dokayı cıkıyor dedı dortlu tarama detaylı ultrasyon hepsı ıyı cıktı sonrasında korkma