Booncukk Kızlar üstüne görmek nasıl oluyor?? regl oldum ama bi garipler var pembiş pembiş geliyor ama diğer yandan da belim ağırıyor??
Canimoglummmm Booncukk Hamilesin değil mi canım? Yerleşme kanaması da olabilir başka bir şeyde.Doktoruna danış mutlaka aksatma kan tehlikeli olabilir Allah korusun
Duygu3437 Booncukk bende olmuştu ama ilk başlarda olmuştu çok açık pembe gelmişti peçeteye ben ped koymuştum hasta oldum diye 😂🤭
Booncukk Samire008 hayır dolu dolu gelmiyor pedimde 2 3 leke var onlarda kahverengi çişe çıkınca da peçeteye az miktarda pembe kan geliyor
Booncukk Canimoglummmm değilim herhalde bilmiyorum benim de sorum o ya 🤣🤣 yerleşme kanamasi gömülme anında oluyormuş ya.. acaba mi diyorum çünkü kan kırmızısı gelmiyor şu an
Booncukk Duygu3437 bende regl mi oldum üstüne mi görüyorum şu an bilemedim.. hiçte böyle adet görmedim pembe pembe 😂😂
Canimoglummmm Booncukk Hamile olabilirsin yerleşme kanaması da olabilir tehlikelidir olabilir bir an önce doktora gitmelisin.Kanamalar yerleşmede oluyor düşük tehlikeside olabilir Allah korusun da canım ihmal etme😊
edb06 Booncukk belki seninki yerleşmedir canım belli olmaz. Ben de umutlanmistim böyle ama yerleşme kanaması hamilelerin %30 unda oluyormuş.