kadriye25 hıckırık o işte ☺️ 29+5 te doktora gittiğimde hıçkırıklar başladımı demişti hep soruyodum ben nasıl anlicam bunu diye o gün dedim hocam anlaşılıyormuş gerçekten 😅 vurmadan çok farklı bir şey benim şuan bazen sol kasığımın üstünde oluyo bazende karnımda baş aşağı duruyor başını yaklaştırdıkça kasıklarda oluyo ☺️