Eessra_1 Kızlar 32 haftalık hamileyim baş ağrım oldu dün geceden beri parol içtim ama ağrıyı geçirmedi,sizde de böyle bi durum oldu mu? Parol niye başağrısnı geçirmez
mlkkk Eessra_1 ağrımı geçirmek için parol içmektense oturur Allah’a dua ederim diye bi esprisi var sadece espri değil 🙈😂😂
2prensannesi2008 Eessra_1 mentol taşı aldım ben biraz olsun hafifletiyor herzaman hap içmek zorunda kalmıyorum
Kuzey61 Eessra_1 ben migren hastasıyım normalde majezik bile zor geçirir ama ilk hamileliğimde de 4 taneye kadar içebilirsin günde demişti doktorum parol ben 2 tane içtim hep aksi takdirde asla geçmiyordu.
Esosun Eessra_1 geçirmiyo değil geçiriyor aslında demekki sizin baş ağrınız çok şiddetli ılık bi duş alıp karanlık bi odada uyuyun telefon tv gibi radyasyonlu şeylerden de kendinizi uzak tutun biraz vücudunuz dinlensin. Büyük ihtimalle o zaman geçer
Eessra_1 mlkkk canım gerçekten mi ya? Hayatımda sadece hamilelik döneminde bu parolu kullandım 2 kere bu2. Si geçirmedi Allah geçirmedi 🥺
mlkkk Eessra_1 ben önceden regli sancım olduğunda üç tane parol içmeme rağmen geçmediğini biliyorum canım çok güçsüz etkisi sanırım o yüzden hamilelikte tek içilen o🤷🏼♀️
3MelekAnnesi3 Eessra_1 parolu ilac diye içmeye degmez benimde bazen asırı bas agrım oluyor hiç içmiyorum cunku gecirmiyor zaten sadece sabrediyorum ne zaman gecer diye 😂
Ozge890 Eessra_1 boynuna basinin arkasına soguk suyla yıka kafana bi bez koy islat soguk suyla bide şey yap limonlu su iç az bisey insallah gecirir soguk suyla basini ve boynunu sık sık yıka yüzünüde ben böyle gecirebiliyorum zar zor bezi ıslak başına koy sesiz karanlık bi odada uyu umarım gecirir😔
Nelmali Eessra_1 öncesinde daha ağır ilaçlar kullandıysanız parolun etkisini göremezsiniz malesef vücudun alışmasıyla ilgili migren ataklarımı bile parolla geçiriyorum fazlasını kullanmadığım için bana yeterli geliyor