Merhabalar 7+3 haftaligiz doktor kesenin büyüdüğünü kese içinde bi yapı olduğunu bebegin olmadığını soyledi ama 3 haftadır takip ettiği için haftaya kürtaj için çağırdı bende başka hastaneye randevu aldım haftasonu sizce 9.haftaya kadar beklemelimiyim yoksa kürtajı kabul etmemmi gerekiyor kendi canımın vebaline girmek istemiyorum😔😔😔