AzizeGnaltay
Kızlar merhaba bugün detaylı ultrasona girdik çok şükür herşey yolunda sadece brazcık reflümüz var doktor geçebilirde ilerleyebilirde doğduktan sonra muayne edilir dedi ama işte 😞 bunu yaşayanlar varmı acaba geçti mi geçmeyenler neler yaptınız şuan ne yapmalıyım yiyeceklerimi değiştirmelimiyim 💕 şimdiden teşekkürler