OndokuzEkim- gecikmen olduysa tabiki şüpelenmen normal canım, ben hiçbirşey hissetmemiştim sadece arada sol kasığımda ince bi ağrı oluyordu, ilerleyen günlerde göğüslerimde bi acı hissedince test yaptım pozitifti şuan 3 aylığız çok şükür inşallah allah gönlüne göre versin:)