Mom053 SansliAnne benim ki erken gebelik testi olmasına rağmen bundan daha silikti belli bile değildi eşim hatta yok göremiyorum falan dedi ama ben şüphelendim kan verdim betam 130 çıktı yani çok erken bi gebelik galiba sizinki bana göre koyu benimkine göre
SansliAnne Mom053 Benimde ilk öğrendimde betam 404 dü ertesi gün 600 e çıkmıştı ve bu değerler gün geçtikçe artarak büyüyor senin değerinde 100 ün üzerinde olduğu için gebelik yeni yeni oluşuyor demek diye biliyorum. 😇 Allah’ım gönlüne göre versin 🥰
citlenbigim2212 Mom053 bende öğrendiğimde 139 çıkmıştı hamilelikte 3.hafta diyordu şuan 7.ci haftaya girmiş bulunuyoruz 2 gün sonra tekrar kan verin 2 katına çıkmış olması gerekiyor
ElifNbglsahin GulcanDongel evet verdim ama sonuç 2-3 lerde çıkacakmış şuan bekliyorum bakalım haber vereceğim 🤗 hastanenin web sitesinden bakacağım sonucuma sürekli giriyorum 1 saat önce aldılar kan bakalım 🙈
GulcanDongel ElifNbglsahin ben demiştim demeyi sevmem ama demiştim 😃😃 çok çok coook sevindim bacım Allah’ım sağ salim kavuşmayı nasip etsin ❤️ gözün aydın 🥰
Architect_mom ElifNbglsahin benim de 68 cikmisti adetim 3 gun gectiginde. Cok yeni henuz dis gebelik vs mi diye 2 gunde bir ayni merkezde hatta ayni saat diliminde duzenli artis var mi diye kan vermeniz lazim. Ben 3 kez kan verdim duzenli artik oldu cok sukur. Ve benim cizgimde golge gibiydi o kadar silikti ki zar zor gorunuuyordu. Testi saga sola cevirince anca gorebilmistim minnosumu 😀
busra_oksuz ElifNbglsahin benimde gölge gibiydi canım kan verdim hcgm 72 çıkmıştı büyük ihtimal hamilesindir
GulcanDongel ElifNbglsahin mutlaka git ihmal etme canım 🥰bende öğrenir öğrenmez gittim kese gözükmüyo küçük olduğu için hiç telaş yapma tamam mı ❤️
ElifNbglsahin GulcanDongel evet gözükmeyebilir bi kaç hafta geçmesi gerekiyor sanırım onun için bekleyeceğiz sabırla 🤗
ElifNbglsahin Architect_mom ne güzel ya evet dediğiniz gibi bende yarın gşdecdğim bir kadın doğuma onun yönlendirmesi ile hareket edeceğiz inşallah 🤗
GulcanDongel ElifNbglsahin canım benim inan kendim kalmış gibi sevindim, 2.5 sene çabaladım uğraştım tedavi gördüm şükür nasip oldu, 8+5 haftalık hamileyim bende, ikizim olacaktı ama biri düştü yoğun kanama sonucu 😐şükür karnımdaki iyi
Bfduam TunarinAnnesi aynen, inş Allah gönlünü şenlenidrsin. Tek tüpe takılma, oyle hamile kalan çok var. Ozel muayenehaneye gidersen daha çok ilgilenirler canım, bir de öyle mi denesen? Bu marka produktor muydu predectur un çakması?