Merhaba arkadaşlar test yaptım evde bugün adetimin ilk günü olması lazımdı olmadım sabırsızlıkla gittim test aldım ve yaptım ikinci çizgi çok soluk gölge gibi çıktı resim eklemeyi bilmediğimden ekleyemiyorum sizlerde de soluk çıkıp hamile olan var mı acaba ? Yarın kan testi yaptırmaya gideceğim eğer adetim gelmezse..