Esrelf
[bilinmeyen] soracağım canım yarın😊 buraya yazarım😘
Fatime
[bilinmeyen] bende kullaniyorum 33. Haftadan 36. Haftaya girince bıraktırcam dedi 35+3 üö şimdi ama dünden beri kasılmalarım arttı serum aliyorum bugün
Fatime
[bilinmeyen] aynen bakalım bugün kontrolum var nasıl bir yol izlecek doktorum 1 hafta daha dayansa iyi olacak 🤗🌸 hayırlısı inşallah sağ salim kucağımıza almaya nasip olur inşallah
Esrelf
[bilinmeyen] canım 36 . Haftada adalatı kullanmanın bir anlamı yokmuş, yani faydası yokmuş😊👍