94ipek karna bastırmayı ilk defa duyuyorum ben sezaryen oldum sadece ilk çıkınca bi ağırlık acıtıyordu kum torbası koyuyorlarmış. Tam ayılmadığım için anlayamamıştım onu aldıktan sonra ağrı azalıyor zaten. Acaba kum torbası koymayan hastaneler bastırıyor mu ?