27 haftalik hamileyim ve bugün doktora kontrolüne gittiğimde nst de kasılmalarım çıktı başka bi şehire sevk verdi suyu ve rahim agzi uzunlugu iyi ama kasılmalarım çıktı erken doğum olabilir dendi moralim çok bozuk bu şekilde başına gelen var mi kaçıncı haftaya kadar gelinebilinir