Ayseeenurrr gebeliğimi öğrendiğim günden itibaren hiçbir şekilde aksatmadan lierac,palmers,bebe yağı, kantaron yağı ve duşta vücut kremi kullandım 35 haftaya kadar hiçbir şey yoktu çok sevinmiştim çatlaksız bir şekilde gebeliği bitireceğim diye ama 36 hafta itibariyle beni şoka sokacak kadar çok çatladım, her aynaya baktığımda karnımda bir yeni çatlak daha görüyorum ve sanırım doğuma kadar da durmayacak 😔 sanırım ne yaparsak yapalım vücut yaktın olunca çatlaklar kaçınılmaz son 🤷🏻♀️