Merhaba hanımlar, dün serklaj oldum. 12+5 haftalık gebeyim. 1 gece kaldım. Bugün doktor muayene ettikten sonra taburcu oldum. Hafif pembemsi kanamam vardı. Doktor normal olduğunu söylemişti. Fakat muayeneden sonra taburcu olup eve gelince kan pıhtısı geldi 3-4 damla gibi. Serklaj sonrası böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?