Ayse_21 valla ben şu an 3 aylık hamileyim göbeğim varla yok arası ama pantolon düğmesi bile beni rahatsız ediyor nerede elbise eşofman var onu giyiyorum fizik yapınıza göre bi elbise giyseniz daha iyi olur. Doktorlarda dar giymenizi önermiyor zaten ki bebişinizi sıkıştırmayın bi güncük için siz biraz daha az güzel oluverin, onun sağlığı rahatı daha önemli :)