Busra3509 Nergis1901 İdrar yolu enfeksiyonun var mı. Bazen idrarda açık renk pembe gibi kan gelebiliyor enfeksiyon varken İdrar yolu enfeksiyonum var ama kanamayı takip et çoğalırsa devamı gelirse mutlaka git hastaneye.
Busra3509 Nergis1901 korkma ozaman yerlesme kanı o. Bendede cok olmusdu. Haftan daha erken o haftalar olyo canm
Tugba6336 Nergis1901 aslında hem evet hem hayır. Hakkımızda hep hayırlısını istedim. Hayırlıysa nasip et diye dua ediyorum. Ama bir bebeğim olsun çok ama çok istiyorum. Ama içim içimi yiyor. Evde progestan var aksam içmeyi düşünüyorum
Sevcan34 Nergis1901 bence doktora git derim cnm bazen yerleşme kanı oluyo ama genelde düşük riskinde görülüyor allahım korusun ama bence gitmelisin kendimden biliyorum yaşadım çok