Hilal048 Merhabalar. Cuma günü adetten 2 gün önce kan verdim. Beta 42 çıktı. 4 gün geçti bugün adetim 2 gün gecikmiş oldu. 298 çıktı sizce normal mi bir sonraki değer kaç olmalı ne zaman kan vermeliyim?
mercimeginanne Hilal048 2 günde bir kan verip artış takibi yapman lazım :) hayırlı olsun bu arada :) bugğn verdiysen kan birde perşembe vermen gerekir :) genelde 2 kat artış olcakmı diye bakılıyor ama en az %60 artış beklenir
Minnakbiranne1 Bende adetimin gecikmesinin 8.gününde beta hcg baktırdım 68,95 çıktı. Bugün tekrar kan verdim sonucu bekliyorum çok korkuyorum tedirginim sonuç çıkınca doktor randevu alıcam 🥺
supermommm Kızlar benimde 34 93 156 Şeklinde ilerledi iki gün arayla verdim ama normal mi sizce post açtım ama bide sizlere soruyum
Hilal048 perilice123 sonra kontrol ettirdiniz mi acaba hafta aralıklarına bakılırsa 5 haftalık beta hcg değeri gibi oluyor sonuç anlam veremiyorum değerlere😥
perilice123 Hilal048 ertesi gun doktora gittim doktor keseyi gordu gerek yok baktirmaya dis gebelik degil dedi suan 11+1iz.
supermommm Hilal048 canım oralar çok karışık ya valla benim düşük oldu adet düzensizliğim var zamanı geldi mi geçti mi bilmiyorum
Happy121 Glbnpk doktora 5 gün sonra gitmiştim. Kese çok küçük çok yeni 2.5 haftalık bir kese demişti. Yumurtlama günümü baz almışı.