Buseylcn Merhabalar bugün gebelik testi yaptırdım sonuç 155 çıktı. Adet tarihim 11 nisan olması gerekiyordu. Testi tekrarlamam gerekiyor mu , kesin gebelik var mıdır ?
34_21_23 Buseylcn gebelik var hayırlı olsun ama beta henüz yeni kese görünmez sağlıklı olup olmadığını anlamak için bir gün arayla tekrar kan verip baktırmanız gerekir.