Biz de de kan uyuşmazlığı var bugün 13. Günümüz. Doğumdan itibaren emziriyorum buna rağmen mama takviyesi ile taburcu olduk üç saate bir mama veriyor gece dahil her saat emziriyorum bir iniyor bi çıkıyor doktor tedavisini sen yapacaksın emzireceksin sürekli emzir dedi sık sık kontrole gidiyoruz her gidişimiz de de uyarıyor sık sık emzir sürekli emzir diye başka türlü düşmez diyor hastanede karşılaştığım anneler de heps arılıktan şikayetçi