Ben devlet hastahanesi acilde belki 6-7 kez kan verdim gebelik için iki günde bir, acilde ki doktora “adetim gecikti gündüz de çalışıyorum beta hcg baktırmak istiyorum” dedim daha sonra pozitif çıkınca da düzenli yükseliyor mu diye iki günde bir gittiğimde de “beta hcg düzenli artıyor mu diye takip et” dedi kadın doğum doktoru beta hcg’de artış düzenli mi diye görmek istiyorum dedim her seferinde tamam diyip yaptılar