Mom027262 merhaba bende bugün kahverengi lekelenme oldu. 5+6 haftalığım. İlk gebeliğimde düşük yaptım onda hiç lekelenme veya kanama olmadı kalbi durduğu için kürtaj oldum. Doktor daha önce düşük yaptığım için progestan verdi 4 gündür kullanıyorum. Bugün lekelenmem olunca apar topar gittik. Kese çevresinde vs hiç bi kanama alanı yoktu. Hatta kalp atışını gördük. Doktor bişey diyemem dedi. Progestanı 2ye çıkardı. Bende anlamadım. Bi yandan da korkuyorum